Operation Chimera

Március 6-ai frissítés

Operátor balanceolások:

Ela: A lengyel védőt tovább gyengítik, mivel szinte minden csapatban megtalálható, nem is véletlenül. Már a Year 2 idején is csak gyengítést kapott, és ezt a Ubisoft folytatja, aminek személy szerint örülök. Csökkentik az SMG-je hatékonyságát, így sokkal kevesebbet sebez közelre(28->23) és távolra(18->15).Emellett a visszarúgását is növelték, így nehezebb lesz sorozatot lőni vele egy pontba. Másodlagos gadgetnek eddig szögesdrótot és impact gránátot hozhatott, most elvették tőle az impactot és hordozható pajzsot kapott helyette.

Kapkan: Az orosz védőnek nagyon sok dolga van a felkészülési időben, és ebben se a C4, se a szögesdrót nem segítette, így a szögesdrót helyett impact gránátot kap, így könnyebben halad át szobákon, és ki tudja nyitni a csapóajtókat.

Blitz: Ritka pillanatok egyike, amikor a Ubisoft figyel ránk, viszont ez a német támadó esetében megtörtént. Legutóbb futás közben is védte a pajzs a felsőtestét a kezeit és a fejét, most pedig 3 armor 1 speedről 2 armor 2 speedre változtatják, ami elég érdekes, hiszen eddig minden pajzsos operátor 3 armorral rendelkezett. Így Blitz gyorsabban odaér mit sem sejtő áldozatáshoz hogy meg tudja villantani a pajzsát, ezzel védtelenné téve azt

Egyéb változtatások:

DBNO (Down But Not Out) fázisban levő operátorok hitboxja nem követte a fizikai testet, így ha a lábat jöjük a padlót találjuk el, ha a padlót akkor a lábát. Ezt most kijavította a Ubisoft, így sokkal könnyebben végezhetünk a védtelen ellenfelünkkel.

Újragondolták az újratöltési animációt, így nem kell előről kezdenünk az újratöltést, ha valahol félbeszakadt. Ha pedig szükséges lenne a megszakítás, mert ránk ront egy gonosz Caveira main, egyszerűen csak be kell célozni, és így az előző tár maradékával tudjuk magunkat védeni. Ha az nincs akkor ott a pisztoly, a semminél jobb.

Sokak örömére Bartlett University kikerül a casual playlistből, cserébe azonban Yacht visszakerül, ez a pálya még rankedba is alkalmasabb mint a White Noise-al jött Tower, így én szívesen látom újra játékban.

A deployable shield glitchek eléggé megváltoztatták a metát, így volt ez a shielden való járkálás/álldogálás is. Ez kikerül a játékból, ha valaki rááll, a shield egyszerűen összecsuklik, és a lerakója visszakapja kézbe.

Javították a közelharci támadásokat is. Sokszor egyszerűen nem adta be hogy lekéselsz valakit, majd megfordul, és ő késel le. Pedig megvolt minden: a hang, az animáció, a távolság, de semmi, ezért ezen is javítottak.

Egyéb sok apróbb bug-fixek is bekerültek a játékba, ezeket most nem részletezem. 

Forrás: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/en-GB/game-info/seasons/chimera/index.aspx?ncid=209-2559---1-eml-31-29-BatchOutbreakNSP--1-1--0318-6----R6SIEGE_C2W___BatchOutbreakNSP_ID54989#event

(Innen a bug-fixek listája is elérhető)

Kommentek
  1. Én